Sport fans' sponsorship evaluation based on their perceived relationship value with a sport property, International Journal of Sport Management and Marketing ,
Assessing the Effect of Relationship Marketing on Sponsorship Evaluation: A Conceptual Framework, 스포츠과학연구소논문집 , 2009.12.01
스포츠센터시설의 유지관리현황 분석을 통한 효율성 제고 방안 연구, 한국체육학회지 , 제48권(집) , 제1호 , PP.209~221 , 2009.01.30
A comparison of motivational factors affecting attendance between avid and casual fans at minor hockey games, International Journal of Sport Management and Marketing , 제5권(집) , 제1-2호 , PP.115~131 , 2009.01.01
스포츠 팬이 프로 스포츠 팀에 인식하고 있는 신뢰도와 몰입도가 기업 스폰서쉽 평가에 미치는 영향, 한국스포츠산업경영학회지 , 제13권(집) , 제1호 , PP.83~98 , 2008.03.26